Despre untul de corp homemade

La sfatul unor prietene m-am gandit sa va spun mai multe despre untul de corp.Untul de corp este foarte bun pentru orice tip de piele,mai ales pentru pielea uscata,te poti da cu el si cand imediat ai iesit din dus si ai pielea umeda sau dupa ce te-ai sters(acum fiecare dupa preferinte),mi se pare un produs excelent mai ales iarna cand te dai cu el nu iti este frig asa cum se intampla cand te dai cu lotiune de corp din comert(mie mi s-a intamplat cand ma dadeam cu lotiune de corp din comert sa mi se faca pielea de gaina).Consider ca mai bine dau un ban in plus pentru un produs homemade de incredere decat sa dau o "palarie de bani(vorba fica-mii)pe un produs din comert plin de parabieni si alte ingrediente daunatoare pielii(eu am avut parte de un asemenea lucru mi-am luat o lotiune de corp de la o firma destul de cunoscuta si dupa ce m-am spalat si m-am dat cu aceea lotiune mi-au aparut mici basicute care ma mancau si m-am lecuit de cumparatul lotiunilor de corp din comert).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....imi da avant sa creez mai mult si mai frumos! Alina