Ulei din seminte de mac

Acum ceva timp cautand noi ingrediente pe care sa le includ in compozitia cosmeticelor homemade am descoperit un nou ulei.
Este vorba despre uleiul din seminte de mac. Nu am stiut ca exista un astfel de ulei. Am ramas placut surprinsa citind cat de multe proprietati are si cat de benefic este pentru piele.

Uleiul este foarte bogat in vitamina E, acid linoeic, acid palmitic. In urma unor cercetari medicale recente, s-a descoperit ca tratamentele cu ulei de mac sunt eficiente in combatarea agentilor cancerigeni. Este folosit cu succes si in tratarea insomniei.

Sursa foto: smartbuy.ro

Pentru uz extern, este recomandat pentru pielea deshidtrata, ofilita, ridata, inflamata si iritata.
Are un efect puternic emolient, regenereaza, hidtrateaza si protejeaza pielea.

Este un antioxidant puternic, netezeste ridurile, incetineste imbatranirea si ofilirea pielii.
Confera elasticitate si fermitate.

Se poate folosi cu succes in compozitia mastilor pentru parul si scalpul uscat sau descuamat. Imbunatateste vizibil starea unghiilor.

Se absoarbe foarte usor si nu lasa urme de grasime.

Nu este indicat pentru tenul gras si cel accneic.

Eu folosesc acest ulei in masca pentru par, pentru corp, fata.
Este minunat.

Astept sa imi spune-ti parerile voastre dupa ce il folositi.
 
 
 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....imi da avant sa creez mai mult si mai frumos! Alina