Balsam de buze homemade "WINTER"



PRET: 12 LEI

Balsam de buze reparator.

Odata cu venirea iernii,buzele noastre au de suferit din cauza schimbarilor climatice care ne afecteaza buzele.
M-am hotarat sa fac un baslam de buze ce poate fi folosit de mamici,tatici,copii cat si de viitoarele mamici.Am dorit sa creez un balsam ce ma ajuta sa imi protejeze buzele indiferent de vremea de afara si sa fie si natural.
Am luat unt de shea, ceara de albine bio,ulei de nuca presat la rece,ulei de cocos,ulei de musetel,ulei din samburi de struguri,unt de cacao, ulei de galbenele si ulei esential de menta.

Recomandari de utilizare: Aplicati de 3-4 ori pe zi in functie de cat afectate sunt buzele dumneavoastra.

Balsamul se prepara la cerere. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....imi da avant sa creez mai mult si mai frumos! Alina