Banala aspirina

Sursa poza:sanatate.bzi.ro
              Cand auzim cuvantul "aspirina" ne ducem imediat cu gandul la raceala, febra si frisoane. Dar aceste pastile pot fi utilizate si in cosmetica.
Am auzit foarte multe lucruri legate de masca cu apirina, ca face minuni pentru tenul acneeic, ca albeste tenul si il lasa impecabil si eu, recunosc sunt Toma necredinciosul m-am gandit sa incerc aceasta masca benefica.
   
     Asa ca am purces la treaba, aveam ceva aspirina ramasa de la ultima raceala si m-am gandit sa o folosesc, ceva miere si am spus sa pun eu de la mine putere :) putin iaurt grecesc ca nu are ce sa faca rau (deh, vorba romanului).

  Am amestecat 5 pastile de aspirina cu putina miere si putin iaurt si le-am aplicat pe fata curatata in prealabil cu un cleaner homemade sau ce aveti la indemana. Masca obtinuta trebuie lasata sa actioneze pe ten 10 - 15 minute, daca doriti sa va faceti si un mic scrub face-ti miscari circulare cu mana pe ten(acest scrub nu este indicat persoanelor care sufera de acnee), apoi clatiti-va cu apa curata si tamponati-va fata cu servetele din hartie si va puteti aplica o crema hidratanata sau un ulei hidtratant( ulei de migdale dulci, ulei de cocos, ulei de argan sau ulei de mac).

Masca aceasta este perfecta pentru a reduce inflamatia si roseata pielii, nu opreste excesul de sebuum si nu inchide porii. Este recomandat sa va faceti acest mic tratament o data pe saptamana, deoarece usuca tenul.

  Eu zic sa incercati aceasta masca, nu aveti nimic de pierdut, ba din contra, doar de castigat.
Lasa-ti un coment la aceasta postare dupa ce ati facut aceasta masca sa imi spuneti ce parere  aveti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....imi da avant sa creez mai mult si mai frumos! Alina