Hello June

Yupeee, a venit vara. Atat de mult am asteptat acest anotimp care-mi bucura simturile. Si pentru ca ne dorim sa aratam bine pe strada, la plaja sau la piscina avem nevoie de un program pentru a ne ingriji pielea.

Exfolierea este unul dintre cele mai importante procedee pe care trebuie sa le facem in timpul acestui sezon. Cu ajutorul acestui procedeu pe care il putem face cu usurinta acasa eliminam celulele moarte si pielea are un aspect natural si fresh. Va recomand  exfoliantul anticelulitic pentru corp dar si unul pentru fata silk care va lasa tenul ca de matase.

Alimentatia corecta, sportul sunt esentiale pentru o piele frumoasa. 30 de minute de miscare zilnica sunt suficiente pentru a ne mentine in forma si cu un tonus bun.
Putem inlocui untul de corp, cu un ulei aromat cu miresme de vara: ylang-ylang, trandafir, portocala, care se absoarbe mai usor in piele daca este aplicat dupa iesirea de la dus.

Acestea sunt cateva dintre trucuri pe care trebuie sa le aplicam pentru a avea o piele superba pregatita pentru un bronz sanatos.

Voi ce trucuri mai folositi pentru a va ingriji pielea vara?





2 comentarii:

Ioana spunea...

Ce-mi recomanzi pentru curatarea punctelor negre si astuparea gaurilor dupa exfoliere?

Alina spunea...

Pentru curatarea punctelor negre iti recomand o masca de fata cu malai, miere si bicarbonat de sodiu in proportie de 1:1:1. apoi poti folosi o crema de fata hidratanta nu foarte grasa.
Sper ca ti-am putut fi de folos

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....imi da avant sa creez mai mult si mai frumos! Alina